Сторінки

Сторінка для учнів

Пам’ятка “Безпека на зимові канікули”


bezpekaПам’ятка «Безпечні зимові канікули»

Розпочинаються зимові канікули — пора відпочинку, свят та розваг.

Але для того, щоб канікули були веселими й корисними,
необхідно пам ‘ятати про безпечну поведінку

Правила поведінки на водоймах, вкритих кригою.

  • Не можна з’їжджати на лижах із крутого берега на кригу: у разі різкого навантаження він може провалитися.
  • Категорично забороняється дітям грати на тонкій кризі.
  • Небезпечно бути біля берегів, де найчастіше виникають промоїни,
    тріщини й розриви льоду.
  • На льоду краще мати при собі знаряддя безпеки (лижі, мотузку,
    палицю).
  • Обходь місця, вкриті товстим шаром снігу: під снігом лід завжди
    тонший; тонкий лід і там, де розливаються джерела, де швидка течія або струмок
    впадає в річку.
  • Переходь річку тільки у встановлених місцях, товщина льоду має бути
    не менше за 15—20 см.
  • Катайся на ковзанах лише в перевірених та обладнаних для цього
    місцях.
  • Якщо лід почав тріщати та з’явилися характерні тріщини, негайно
    повертайся на берег. Не біжи, відходь повільно, не відриваючи ніг від льоду.

Обережно: бурульки!

  • Нестійкі погодні умови — відлига вдень і заморозки вночі — сприяють
    активному утворенню бурульок на покрівлях споруд (особливо старих будинків із
    похилим дахом) та великих деревах.
  • Будь особливо уважним, проходячи біля будинків або високих дерев.
    Спершу впевнись у відсутності загрози падіння льодових наростів.
  • Якщо це можливо, тримайся на відстані від будинків та інших споруд,
    обираючи найбільш безпечний маршрут руху.
  • У жодному разі не заходь за спеціальні огорожі поблизу будинків або
    дерев.

Правила поведінки під час ожеледиці

  • Ходи не поспішаючи, ноги злегка розслаб у колінах, ступай на всю
    підошву. Руки мають бути вільні. Пам’ятай, що поспіх збільшує небезпеку під час
    ожеледиці, тому виходь із будинку заздалегідь.
  • У разі порушення рівноваги швидко присядь — це найбільш реальний
    шанс утриматися на ногах.
  • Падай   із мінімальною шкодою для свого здоров’я. Відразу присядь, щоб знизити висоту. У момент падіння зберись, напруж м’язи, а доторкнувшись до землі, обов’язково перекотися — удар, спрямований на тебе, зменшиться.
  • Не тримай руки в кишенях: це збільшує можливість не тільки падіння, а й важких травм, особливо переломів.
  • Обходь люки: як правило, вони покриті льодом. Крім того, люки можуть бути погано закріплені, що збільшує ризик травмування.
  • Ідучи тротуаром, не проходь близько до проїжджої частини дороги. Це небезпечно, адже є ризик підковзнутися і впасти по, колеса автомобіля, що проїжджає.
  • Не перебігай проїжджу частину дороги під час снігопаду та ожеледиці. Пам’ятай, що через ожеледицю значно збільшаться відстань гальмівного шляху.
  • Якщо ти впадеш і через деякий час відчуєш біль у голові й суглобах, нудоту – терміново звернися до лікаря.

Правила пожежної безпеки під час святкування Нового року

Щоб   свято не затьмарилось   пожежею,   необхідно дотримуватись таких правил:

  • Ялинка має стояти на стійкій основі.
  • При виявленні несправності святкової ілюмінації (блимання лампочок, іскріння) слід одразу її вимкнути.
  • Не можна прикрашати ялинку целулоїдними іграшками.
  • Дітям забороняється купувати та використовувати піротехнічні засоби: феєрверки, петарди, ракети!
  • Пам’ятай! Щороку збільшується кількість людей, які отримали травми через недотримання правил користування піротехнікою.

Правила протипожежної безпеки

  • Не грайся із сірниками та запальничками.
  • Не запалюй свічки та бенгальські вогні без нагляду.
  • Не залишай іграшки, книжки, одяг біля увімкнених обігрівачів.
  • Не суши речі над газовою плитою.
  • Не пали багать у сараях, підвалах, на горищах.
  • Не вмикай багато електроприладів одночасно: електромережа може згоріти.
  • Обов’язково вимикай електроприлади, коли виходиш із дому. Не тягни за дріт руками, обережно вийми штепсель із розетки.
  • На дачі або в селі не відкривай грубку: від маленької вуглинки, що випаде з неї, може статися пожежа.

 

bezpeka_1ПАМЯТКА

для учнів та батьків на зимові канікули

 

УЧЕНЬ! БЕРЕЖИ СЕБЕ!

  1. Постійно дотримуйся правил дорожнього руху. Ніколи не порушуй їх, це небезпечно для життя. Переходь вулицю тільки у відведених місцях. Не влаштовуй ігри на проїжджій частині вулиці. Правильно користуйся міським транспортом.
  2. Не грайся сірниками та іншими легкозаймистими предметами. Будь обережний з газом. Не вмикай його без дозволу батьків та без потреби.
  3. Не прикрашай ялинку ватою, паперовими іграшками. Не запалюй бенгальські вогні, свічки.
  4. Не чіпай невідомі тобі предмети. При виявленні вибухонебезпечних предметів, повідом дорослих.
  5. Будь обережний з електроприладами. Не вмикай їх без дорослих. Не торкайся оголених проводів.
  6. Не чіпай бездомних кішок та собак. Спілкування з ними призводить до нещасних випадків.
  7. Не ходи на водоймища. Тонкий лід – це небезпечно для життя.
  8. Не заходь у ліфт з незнайомими людьми.
  9. Будь обережний під час катання на санчатах, лижах, ковзанах. Не гуляйте довго під час сильних морозів.

Любий учень, дбай про своє здоров’я та життя!

З повагою,

класний керівник

 














Завдання на тиждень з 25 травня по 29 травня (3 клас)


Повторення вивченого матеріалу
Завдання на тиждень з 18 травня по 22 травня (3 клас)

Літературне читання
Умій в звичайному побачити незвичне
с.180-181
Світ дитячих захоплень
с. 182-183
Незвичайний подарунок - краса 
с. 183-185
Сила уяви
с. 185

Математика 
Повторення вивченого за рік
№№ 97-136
Контрольна робота


Українська мова
Повторення вивченого за рік
Впр. 457-466
Контрольне списування


Англійська мова
Здрастуй, літо!

с. 122, в. 4, читати
Контроль читання
Контроль письма

Природознавство
Як попереджувати захворювання органів чуття?
с. 165-167
Контрольна робота

Я у світі
Узагальнення знань учнів

Індивідуальні та групові заняття
Читання
Прочитати 2 казки

Музичне мистецтво
Музичні кити відкривають кордони

Музичне мистецтво (1 клас)
Казка на екрані

Музичне мистецтво (2 клас)
Мистецька абетка

Музичне мистецтво (4 клас)
Музика не знає кордонів


Завдання на тиждень з 12 травня по 15 травня (3 клас)

Літературне читання
Умій сказати, умій змовчати. М. Носов, с.175-181

Урок позакласного читання

Математика
Повторення вивченого за рік
№№ 68-96

Українська мова
Узагальнення знань учнів про дієслово
Впр. 446-449
Повторення вивченого за рік
Впр. 450-456

Природознавство
Яке значення має шкіра? с. 160-162
Про що повідомляють органи чуття? с. 163-164

Англійська мова
Здрастуй, літо!
с. 121, в. 2, читати

Я у світі
Земля - спільний дім для людей

Індивідуальні та групові заняття
Читання
Прочитати 2 казки

Музичне мистецтво
Карта країни маршів

Музичне мистецтво, 1 клас
Музична казка у танці

Музичне мистецтво, 2 клас
Дива на арені

Музичне мистецтво, 4 клас
Музична культура країн Азії, Японії, Індонезії





Завдання на тиждень з 4 травня по 8 травня (3 клас)

Літературне читання
Вступ до теми. Вчися спостерігати, прислухайся. А. Костецький "Імена", с. 173
Умій сказати, умій змовчати. М. Носов, с.175-176

Математика
Повторення вивченого за рік
№№ 31-67
Українська мова
Дієслово
Впр. 437-449

Англійська мова
Здрастуй, літо!
с. 118, в. 2, читати
 Природознавство
Яке значення має кровообіг? с. 157-159
Яке значення має шкіра? с. 160-162

Я у світі
Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?
 Індивідуальні та групові заняття
Читання
Прочитати 2 казки

Музичне мистецтво
Марш на театральній сцені

Музичне мистецтво, 1 клас
Казка, яку співають

Музичне мистецтво, 2 клас
Казка на арені

Музичне мистецтво, 4 клас
Музична культура Закавказзя





Завдання на тиждень з 28 квітня по 30 квітня (3 клас)

Літературне читання

Урок позакласного читання



Ознайомлення з життям і творчістю М. Сингаївського. "Вийшов травень з лісу" (напам.), 
"На врожай", с. 167-168
Почуття. М. Познанська "Співай, соловейку!" Загадка. Л. Забашта "Дивосвіт, дивосвіт...", 
с. 169-170


Математика
Повторення і закріплення вивченого за рік
№№ 1-30, с. 159-163

Українська мова
Дієслова, що означають завершену і незавершену дію
Впр. 427-436

Англійська мова
Майбутній час дієслів
В.1-5, с. 116-117

Природознавство
З чого складається травнв система?, с. 149-151
Що потрібне для дихання?, с. 155-156

Я у світі
Я вивчаю різні країни й народи
с. 120-125

Індивідуальні та групові заняття
Англійська мова. Майбутній час дієслів


Музичне мистецтво  (1 клас)
Подорож у казку. Перегляд мультфільму "Колосок"

Музичне мистецтво  (4 клас)
Музична культура Азії.Туркменістан. Узбекистан.
Узбецька народна пісня-танець "Мавриги" (перегляд)






Завдання на тиждень з 21 квітня по 24 квітня (3 клас)
Літературне читання
Ознайомлення з життям і творчістю М.Стельмаха. "Гуси-лебеді летять" (уривки з повісті).
 с. 163-164
Квітень усьому лад дає. В.Ткаченко "Квітень". с.165
Звуконаслідування. Л.Українка "Уже весняне сонце припікає". с.166

Математика
Повторення і закріплення вивченого про частини
№№ 1031-1039
Контрольна робота
Аналіз к.р.

Українська мова
Змінювання дієслів за часами. 
впр. 418-426

Англійська мова
Майбутній час дієслів
с. 114-115, впр. 1, с. 114 (письмово)

Природознавство
Як працює наш організм
Система органів тіла людини.
с.147-151

Я у світі
Такі різні й такі схожі країни та народи
с. 114-119


Індивідуальні та групові заняття
Англійська мова. Повторити назви місяців і пір року

Музичне мистецтво  (1 клас)
Величне весняне свято
Традиції Великодня
Перегляд мультфільму "Грицеві писанки" (реж. А. Трифонов)

Музичне мистецтво (4 клас)
Музична культура Балтійських країн
Латвійська народна пісня "Півник"
Пісенька Капітошки

Завдання на тиждень з 13 квітня по 17 квітня (3 клас)


Літературне читання 
Урок позакласного читання
Казки зарубіжних письменників
Вступ до теми. Традиції українського народу. За Скуратівським "Благослови, мати, весну зустрічати!", с. 159-161
Казки природи. Т. Коломієць "Березень". Прислів'я, с. 162

Математика
Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа.


Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.


№№ 994-1030

Українська мова
Дієслово
Впр. 404-417




Англійська мова
Повторення назв пір року, місяців, днів тижня, с. 112-113

Природознавство
Людина та її організм
с. 144-146


Я у світі
Україна - європейська держава
с. 110-113

Індивідуальні та групові заняття
Англійська мова. Повторити назви місяців і пір року

Музичне мистецтво
Марші української землі
укр.нар. пісня "За світ встали козаченьки",


 стрілецька пісня "Гей, там на горі Січ іде"



Музичне мистецтво (2 клас)
Казка в оперному театрі та на екрані.
Слухання музики М.Лисенко. Опера "Пан Коцький". Дует Лисички і Кота (фрагменти)
Твір для виконання. "Засмутилось кошеня". Муз. І Кириліної, сл. П. Воронька.




Музичне мистецтво (1 клас)
Птахи весною
"Веснянки" із серії "Співанки" (тематична збірка), 
"Слуханка для української малечі"


Дослідити звуки співу пташок.

Музичне мистецтво (4 клас)
Музична культура Європи. Франція. Фінляндія
Французька народна пісня "Пастушок"



Музична гра "Пастушок"





Завдання на тиждень з 6 квітня по 10 (3 клас)


 Літературне читання
Ознайомлення з життям і творчістю Карло Коллоді
"Пригоди Піноккіо", с. 147-152
Ознайомлення з життям і творчістю Астрід Ліндгрен
"Про Карлсона, що живе на даху", с. 152-157

Математика
Частини
№№ 952-993





№№963-972




Українська мова
Дієслово
Впр. 388-403



Англійська мова
Пори року. Назви місяців
с.110-111, вивчити напам'ять назви місяців і пір року, в.3, с.111 читати.




Природознавство
Як охороняти зникаючі рослини?Як охороняти зникаючих тварин?, с. 130-134
Для чого створюють заповідники?, с. 135-136





Я у світі
Країни світу. Україна на карті світу, с. 106-109



Музичне мистецтво, 3 клас
Музика мужніх людей
Виникнення маршу. Пісня-марш. Твори для сприймання 
                                                    
                                                      Ф. Шуберт"Воєнний марш"

О.Александров "Священна війна". 
С. Чарнецький "Ой у лузі червона калина"





Твір для виконання "Гей, розвивайся, дуб зелененький" (укр.народна пісня)



Відеоуроки для дистанційного навчання 3 клас. Оновлена версія 03. 04. 2020

https://urokok.com.ua/class-leaders/1624-videouroki-dlya-distanciynogo-navchannya-3-klas-onovlena-versiya-03-04-2020.html?fbclid=IwAR

 


Музичне мистецтво, 1 клас
Весна прийшла
Веснянки
                                                     Н. Май "Весняночки" (руханка)



                                      Українська нар. пісня "Вийди, вийди, сонечко"






Музичне мистецтво, 2 клас
Великодні дива
Слухання музики 
                                                                      "Писанка"
                                              Музика М. Бурмаки, вірші К Перелісної




Перегляд. С. та В. Борисенко, О. Василишин . Казка "Писанка - Чарівне Яйце"





Музичне мистецтво, 4 клас
Музична культура Європи. Угорщина
Твір для слухання
                                                            Й. Брамс Угорський танець №2

Твір для виконання, муз. Б. Савельєва, сл. М. Пляцковського "Справжній друг"









Завдання на тиждень з 23 березня по 27 березня (3 клас)
 Літературне читання
Брати Грімм
с. 141-146

Математика 
№№ 923-951





Українська мова
Впр. 365-387
Англійська мова
с. 102-107, в.3. с.102, читати і перекладати, в.2, с.106, письмово



Природознавство
с. 126-129,читати і відповідати на запитання

Дорогі діти! У нашому закладі буде відбуватися дистанційне навчання
Завдання на тиждень з 16 березня по 20 березня (3 клас)
Літературне читання
с. 131-140, с 137, вірш Т.Шевченка "Тече вода із-за гаю" вивчити напам'ять
Математика
№№ 885-922

Українська мова
Впр.356-364
Англійська мова
с. 98-101, в.1, с.98 читати і перекладати, в.1, с.101, читати
Природознавство
с.122-125, читати, відповідати на запитання




ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ

                                                         В ТЕАТРІ

1.     Не слід займати в театрі чужі місця.
2.     Проходячи на своє місце, треба іти між рядами лицем до глядачів.
3.     В залі не можна заважати оточуючих: крутитися, підскакувати, стукати відкидними стільцями, свистіти і стукати ногами, розмовляти.
4.     При вході і виході із залу під час антракту проходити спокійно, не штовхатись.
5.     В фойє не слід бігати, шуміти, грати в ігри.

В ТРАНСПОРТІ

1.     Не слід поспішати, штовхатися.
2.     Будь уважним при вході і виході, памятай, що двері відкриваються автоматично.
3.     Якщо потрібно перейти вулицю, обійди автобус і тролейбус ззаду.
4.     Вступи місце людям похилого віку, дівчаткам.

В МУЗЕЇ

1.     Уважно розглядай експонати, не перебігай від одного до другого, не торкайся їх руками.

У ДВОРІ

1.     У дворі дотримуйтесь правил гри. Грай обережно, не розбивай вікон, не ламай квітів і дерев.
2.     Не лазь по деревах, не ламай гілок.
3.     Грайся з малими дітьми, не ображай їх.

В МАГАЗИНІ

1.     Пропустити тих, хто з нього виходить. Якщо за вами зтось іде, притримайте двері.
2.     Не проштовхуйтеся між тими, що стоять у черзі, не зазирайте через їхні плечі на товари, що лежать на прилавку. Стань в чергу.
3.     Купивши товар, подякуй, будь ввічливим з продавцем.

ГОСТРІ, КОЛЮЧІ, РІЖУЧІ ПРЕДМЕТИ
  Це -  ножі, ножиці, голки, спиці, виделки, сокири, пили, кнопки, цвяхи, шило, скло і т.п. Все, що ріже, коле або може вдарити травмувати є  небезпечним. Самовільно брати ці небезпечні предмети не можна.
  Запамятайте: всі гострі, колючі, і ріжучі предмети треба класти на своє місце.
1.     Насамперед це стосується голок. Голку не можна залишати будь-де. Вона маленька і легко може загубитися. Якщо хтось сяде чи наступить на голку, це може стати загрозою для його життя.
2.     Не можна брати ніж за лезо. Не можна різати хліб чи щось інше «до себе». Передавати ніж, ножиці, шило тупим кінцем.
3.     Користуючись різними інструментами, треба дотримуватись порядку на столі, не розкидати цвяхи чи інші гострі предмети , щоб не поранитись.
        Господарські предмети -  не іграшки. Тому не грайтеся ними, а   
    використовуйте їх тільки за призначенням, з дозволу дорослих і   
    під їх наглядом.



ШКОЛЯРАМ ПОТРІБНО ПАМЯТАТИ ТАКІ ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕЛЕКТРОПРИЛАДАМИ

1.      Ніколи не вмикайте, не вимикайте і не торкайтеся електроприладів мокрими руками – вас може вдарити струмом.
2.      Не забувайте вимикати електроприлади з розетки. При цьому не можна тягти за електрошнур – це небезпечно!
Слід памятати, що не вимкнений електроприлад може спричинити пожежу.
3.      Необхідно слідкувати, щоб електроприлади завжди були справні, щоб у них не потрапляла вода – від цього буває коротке замкнення і пожежа.
4.      Ніколи не підходьте до працюючої пральної машини, тим більше не пхайте рук у машинку під час роботи. Руку може затягти всередину і покалічити.
5.      Не торкайтеся пошкоджених проводів, зламаних розеток, Обірвані проводи обходьте якомога далі. Необхідно памятати що вних дуже висока напруга, яка для людини смертельна.
6.      Якщо вдома є компютер, то грати в компютерні ігри та дивитися телевізор більше півгодини на день шкідливо для очей та здоровя.



ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОГО КОРИСТУВАННЯ
ЕЛЕКТРОПРИЛАДАМИ


Перш ніж увімкнути електричний прилад, пильно огляньте його. Переконайтесь, що він справний.

Не можна користуватися електричними приладами без нагляду дорослих.

Не можна користуватися електричними приладами, в яких порушена ізоляція шнура.

Категорично забороняється вставляти в розетку цвяхи та інші предмети.

Категорично забороняється торкатися обірваних проводів.

Не торкайся до того, хто знаходиться під дією електричного струму.

Не можна користуватися саморобними електронагрівальними приладами.

Категорично забороняється гасити електричні прилади водою.

При виникненні пожежі, негайно зателефонуй за номером 101.



                     Картинки по запросу для дітей               
                    

Літературне читання
                     Готуємось до контролю навички читання вголос, 4 клас
                                                    Як сплять риби

   Ані ковдр, ані подушок у риб, звичайно, немає та й бути не може!

   А спати все ж таки хочеться.

   Річковим рибам спати більш-менш зручно: на ніч вони можуть або гарненько в пісок заритися, або ж заховатися в мулі.

   А тим рибам, які живуть у морі, – значно гірше: до дна не допірнеш, скільки не старайся – нічого не вийде.

   Отож вони ледь роздувши або стиснувши міхур, врівноважують себе у воді і засинають в найдивовижніших позах: чи то догори черевом, чи то донизу головою, але з відкритими очима.

   Восени і взимку життя прісноводних риб різко змінюється.

   Коли вода в річці або в озері охолоджується до семи градусів, риби збираються в так званих «спальнях» –  зимувальних ямах.

   Скупчившись, вони окутують себе слизом, щоб захиститися від мікробів, і впадають у довгий зимовий сон. (131 сл.)

                                                                                       За О. Копиленком  

                                            Кому дістався бублик
   Хтось загубив маленького бублика.
   Першою побачила його жовтогруда синиця. Дзьобнула знахідку і розчаровано писнула – бублик був твердий як камінь.
   Підлетіли два горобці. І теж не дзьобнули.
   За пташками із самої верхівки грубезної верби спостерігав старий грак. Він неквапом злетів на землю. Горобці й синиці відступилися перед сильнішим і ображено залементували.
   Грак навіть оком не зморгнув на лайку дрібноти. Він діловито підійшов до бублика і дзьобнув його. Проте його довгий і міцний дзьоб бублика теж не розколов.
   Грак трохи подумав, взяв бублика у дзьоб і кинув у калюжу. Походив, очікуючи, поки бублик набрякне у воді, і коли той пом’якшав, з’їв його з апетитом.
   Горобці від здивування аж оніміли. Грак поважно описав дугу над калюжею, злетів на верхівку старої верби і голосно крякнув.
   Мовляв, хто хоче їсти, той має метикувати. (131 слово)
                                                                                               За С.Мацюцьким




Правила поводження з книгою



Українська мова

Вчимося писати диктанти

Математика 
Тести з математики


Правила ведення зошитів



Правила поведінки

Права дитини

Абетка безпеки

Немає коментарів:

Дописати коментар